facebook

Naszyjnik/kolia oraz zaproszenie.

Witam :) Od jakiegoś czasu muszę dużo dużo szyć, bo zbliża się koniec miesiąca, a mieszkanie trzeba opłacić :P Stąd też ta przerwa w malowaniu... Obiecuję, że już niedługo pojawią się tu nowe prace :)
Tymczasem chciałabym pokazać naszyjnik, zrobiony częściowo z ręcznie robionego filcu (trójkąty), całkiem przypadkiem, bo akurat miałam kilka kawałków. Jest bardzo w moim guście, ale jeśli komuś się spodoba, mogę zrobić podobny :) Zresztą zaraz wrzucę go do sklepu, więc możecie śmiało taki zamówić. Myślę, że wkrótce w sklepie pojawi się więcej tego typu kolii.

Dodatkowo drogie Panie, chciałabym zaprosić Was do innego sklepu, mianowicie second handu, gdzie dodałam sporo ciuszków z mojej szafy (naprawdę nie mam już na nie miejsca...), a drugie tyle czeka jeszcze na dodanie. Ubrania chcę oddać naprawdę za grosze, ceny wahają się od 3,90 do 15 chyba złotych, z tym, że większość kosztuje właśnie poniżej 10PLN, a nie są to jakieś szmatki, tylko naprawdę fajne rzeczy, więc warto tam zajrzeć :) (link na górze).
Kilka przykładów poniżej.





a teraz czas na naszyjnik/kolię
będzie mi miło, jeśli wyrazicie swoją opinię :)






6 komentarze:

  1. Za wielki ten naszyjnik, poza tym wygląda tragicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już raczej kwestia gustu, widziałam większe :P

      Usuń
  2. Co do bizuterii, zgadzam sie, ze jest to kwestia gustu. Lubie masywne naszyjniki, dlatego podoba mi sie nawet bardzo :) Pieknie dopasowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń

 

Flickr Photostream

Twitter Updates